Topic: Jaki rower do dojeżdżania do pracy polecacie?

Witam wszystkich. Nie znam się na rowerach dlatego założyłem temat i mam nadzieję że pomozęcie wybrać mi coś dobrego, sensownego w dobrej cenie. Chodzi dokładnie o rower dla mojej żony żeby mogła sobie szybko i bezpiecznie dojechać do pracy, w drodze powrotnej po zakupy, czyli jakiś koszyczek mile widziany o i tyle. Pozdrawiam serdecznie i dziekuje z góry za pomoc.

Re: Jaki rower do dojeżdżania do pracy polecacie?

Hej! Bardzo dobre i niedrogie rowery miejskie mają tu: https://www.sklep.eurorower.pl/pl/c/Rowery-miejskie/83. Sama zamawiałam i wiem co mówię bo jezdze dosyć dużo i zdarza mi się zaliczyć krawężniki tongue. Jeździ mi się dobrze, gładko, nie miałam problemów jak narazie z niczym, tylko łańcuch musiałam dosmarować. Przesyłki dochodzą bardzo szybko i są dobrze zabezpieczone także nie ma siły zeby cos sie z rowerem stało podczas transportu. Pozdrawiam!

Dokładnie. Porządny sklep z dużym wyborem i niskimi cenami. Kupiłem u nich najlepszego crossa na jakim miałem okazję jeździć. Wykonanie pierwszorzędne, czuć że jest to rower wart swojej ceny bo daje olbrzymią radość z jazdy i świetnie się prowadzi.

Opłaca się kupować tak drogi rower? Nie lepiej wziąć coś z marketu za 200 złotych? Nie będzie przynajmniej żal jak ukradną.

A czemu mieliby od razu ukraść. To mój 4 rower z tych lepszych i nikt nigdy nie próbował go ukraść a czesto zostawiam bez przypiecia. Co do rowerów z marketów to się nie wypowiadam bo to twoja sprawa, ale komfort jest nie do porównania. Poza tym na https://www.sklep.eurorower.pl/  i tak rowery są najtańsze bo za te marki w konkurencyjnych sklepach trzeba płacić do 2 razy wiecej, pozdrawiam.

No własnie to zauważyłem. Widziałem już te marki w innych sklepach ale ceny zupełnie inne. Gdzie jest haczyk w takim razie? Na pewno są to nowe rowery?